Semmi sem él, és semmi sem halott

Semmi sem él, és semmi sem halott

Ophelia dühös és beteg

2015. április 09. - Tamás Dorka

 

az április szélben elsodort két elhasznált zsepi
a kuka mellett - 
emlékeket hagytam ott
fertőzött szavaimmal telitorkom
felköhögöm azt, mi bennem maradt
belőled:


a hiány, hogy nem hiányzom
a hiány a villamosról leszállva 
a kéregető kezei között
ma sem találnak megnyugvásra szívdobbanásaim


a virágárus néni törött derekában
a törött, meghajlott nárciszokban magamat látom
azt, ahogyan feléd hajlottam

talán egy rosszul bepötyögött telefonszám
téves hívás, hogy hittem ezer és ezer közül
lottó ötöst találok
nem is - 
csak téged
elég lett volna ennyi

néha tudom igaz
néha csak vigasz
hogy “egyikünk sem áll erre készen”
míg én magamat tagadom
te azt, hogy én voltam
s vagyok

Ophelia, ki nem hal meg Hamletért


A bejegyzés trackback címe:

https://azenholdfenyszonatam.blog.hu/api/trackback/id/tr327354964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása