Semmi sem él, és semmi sem halott

Semmi sem él, és semmi sem halott

breathe me (sia)

2015. március 20. - Tamás Dorka

breathe in, breathe out
most lélek vagyok ismét, élek. ki tudja, talán a sok napsütés töltött fel energiával vagy a hasonló színű kabátom, amiben magam karikatúrájaként libbenek el előtted.

nem beszélek, megteszik helyettem azt a szemeim. beléd próbálok látni, felvenni a kapcsolatot, érezni közösen… és mikor azt hiszem, sikerül, egy irreleváns mondatot közbeszúrsz.

mindig mindenki erősebbnek hiszi magát, mint ami. vagy épp fordítva. az én erősségem a félelem az érintésedtől. a gyengeségem, hogy megremegek, és csak arra tudok gondolni, mikor fogsz úgy falhoz dönteni, mint télen.

betiltott lettél, mint a hóvirágok. 
alkohol-mámor, mikor 4 hétig nem lehetett.
a tökéletes szám a mérlegen, aminek mindig kevesebbnek kell lennie.

breathe in, breathe out 

alakítom magamat, mert kell, kell, kell a kérdés: minek? miért?
kérlek, válaszold meg helyettem a létet. de ezúttal - jó szavakkal válasz engem.

breathe in, breathe out 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenholdfenyszonatam.blog.hu/api/trackback/id/tr137286113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása