Semmi sem él, és semmi sem halott

Semmi sem él, és semmi sem halott

A gonoszak

2015. március 18. - Tamás Dorka

A gonoszak mi vagyunk:
Te meg én
Kik úthenger-pillantással taposnak át
Egymáson
Vagy az egész nap térdelve kéregetőn
A Fővámon
 
A gonoszak mi vagyunk:
Félrefordulva
A buszokon öreg nénit látva
Meggyalázzuk
Egymást ha sor kerül rá
Nevetünk, nevetünk, de még milyen!
Milyen a vallásod! Milyen az ateizmusod!
Milyen ruhákat-nem ruhákat hordasz, te?!
 
 
Gonosz az ember
Ha kisüt a nap és tüntetni nem mer
De kell.
Gonoszul érdektelen mind.
 
Gonosz vagyok
Mikor keresem az értelmét
A mondatodnak?
Gonosz vagyok
Mikor nem találom meg.
 
Gonosz vagyok
Hogy gonoszságot keresek szándékosan
Hogy megteremtem magamban
Benned az ellenfelet.
 
A gonoszak mi vagyunk:
Passzív szenvedői e csodálatos
Lélegzetvételnyi
Szívdobbanásnak.

image

A bejegyzés trackback címe:

https://azenholdfenyszonatam.blog.hu/api/trackback/id/tr197282207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása