Semmi sem él, és semmi sem halott

Semmi sem él, és semmi sem halott

egyhúsvét

2015. április 06. - Tamás Dorka

tulajdonképpen 
minden sonkaszagú. pedig vegetáriánus vagyok. 
a hajam attól a régi szoci parfümtől bűzlik.
minden magyar család alkoholista lesz ilyenkor. 

tulajdonképpen
miért lehet a pasiknak igen, nekem meg nem egy kurvanagyot káromkodni activity közben?
miért kell eljátszani-túljátszani feleslegesen a zölderdőben jártamat?

tulajdonképpen
én is nagyon be akartam baszni. még ha tegnap másnapos is voltam.
(majd holnap?)

tulajdonképpen
utálom a húsvétot. 
még ha végre a fények olyanok, mint a pulcsim (napsárga).
elfelejteni milyen ez a patriarchális berúgás.
elfelejteni a pálinka-unicum kombót.
elfelejteni, hogy létezik rántott hús a világon.

A bejegyzés trackback címe:

https://azenholdfenyszonatam.blog.hu/api/trackback/id/tr387342616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása